wtorek, 20 sierpnia 2013

Tanya Valko: Zrób mnie młodszą... || 4 cytaty

W tym tygodniu - przynajmniej do piątku - dużo myślimy o operacjach plastycznych. Robić czy nie? Najpierw brwi, policzki, a może od razu pośladki? No i czy liposukcja? Pytania te, a także szczegóły z nimi związane, nas dręczą za sprawą Tanyi Valko i jej książki, którą można wygrać w konkursie. Szczegóły poniżej, a na razie - na zachętę? - kilka smakowitych cytatów z rzeczonej powieści.

Jocelyn Wildenstein zwana królową operacji plastycznych
1. "- O ja pierdolę!!! - krzyknęła, podczas gdy pielęgniarze z rozbawieniem patrzyli na jej wydepilowane krocze i skromnie zaciśnięte uda. - Ty jebany rzeźniku! - Wpadła w taką furię, że nie czuła już ani bólu, ani przerażenia. - Miał być "głupi Jaś"! Piętnaście minut i po jednym dniu do domu! Ja cię kurwa zabiję! - Ze śliną na ustach i płynącymi po policzkach łzami Anka kopała i tłukła pięściami szpitalne łóżko".

2. "A niby dlaczego mam cię żałować? Cały ten cyrk masz na własne życzenie, na własną prośbę! A przed podjęciem decyzji nie pomyślałaś ani razu o mnie czy o dzieciach. Ani o konsekwencjach. Jesteś skończoną egoistką i snobką, zapatrzoną tylko w siebie i swoje ciało".

3. "Zwiędnięta skóra była odbarwiona środkami antyseptycznymi, a dookoła pępka - jak u jeża - sterczały krótkie nitki, gdzieniegdzie poprzeplatane supełkami. Jednak najbardziej przeraziła ją blizna biegnąca w poprzek całego podbrzusza od jednej kości biodrowej do drugiej, tuż nad linią włosów łonowych".

4. "A czy podejmowanie się operacji, która jest praktycznie niewykonalna, nie jest błędem w sztuce? Przecież jako pacjentka mam prawo do niewiedzy. Nie jestem lekarzem chirurgiem. Dlaczego nikt mnie nie uświadomił?".

***

Wraz z wydawnictwem Prószyński i S-ka zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania są trzy egzemplarze najnowszej książki Tanyi Valko "Zrób mnie młodszą, zrób mnie piękną". Wystarczy odpowiedzieć na pytanie: jakie miasto jest stolicą Libii?

Odpowiedzi należy przysyłać do 23 sierpnia 2013 roku do godz. 12 pod adres wyliczanka@yahoo.pl

Trzymam kciuki. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.