piątek, 23 sierpnia 2013

Konkurs: rozwiązanie || 3 nazwiska

Rozwiązujemy konkurs zorganizowany w związku z premierą książki Tanyi Valko "Zrób mnie młodszą, zrób mnie piękną" (Prószyński i S-ka). 

Pytałem o to, jakie miasto jest stolicą Libii. Prawidłowa odpowiedź to: Trypolis.

Fot. Marcin Gorgolewski || www.fotoblog.gorgolewski.pl
Spośród wielu prawidłowych odpowiedzi, które - jednogłośnie tym razem - nadesłały Czytelniczki "Wyliczanki", rozlosowałem trzy nagrody. To do nich powędruje ufundowana przez wydawnictwo Prószyński i S-ka książka Tanyi Valko "Zrób mnie młodszą, zrób mnie piękną".

A zwyciężczyniami w konkursie są:




Agnieszka Bednarska

Magdalena Czort

Joanna Przybylska

Serdecznie gratuluję!

I proszę jednocześnie o kontakt mailowy (wyliczanka@yahoo.pl). Potrzebuję Wasze adresy domowe, byście mogły dostać książki bezpośrednio do swoich skrzynek pocztowych. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.